Mikro JUMP

Kontrollü Büyümek İsteyen Her KOBİ’ye Mikro Jump Lazım!

Mikro Jump ile hangi sektörde olursanız olun tüm süreçlerinizi tek bir program ile uçtan uca yönetebilirsiniz. Üstelik siz işlerinizi büyütürken ticari yazılımınız da sizinle birlikte büyür.  Siz de KOBİ olarak kontrolü büyümek, rekabette öne çıkmak istiyorsanız Mikro Jump ürünü tam da size göre.

Mikro Jump’ı Kimler Tercih Etmeli?

  • Çalışan sayısı 5 ile 50 arasında yer alan orta ölçekli işletmeler.
  • Birden fazla sektörle ilgilenen ve birden fazla şubesi olan işletmeler.
  • Sadece ürüne değil de kurumsal bir çözüm ortağına sahip olmak isteyen işletmeler.
  • İşletmelerini uçtan uca takip etmek ve bu takibi yaparken de hızlı, verimli ve kolay bir şekilde yapmak isteyen işletmeler.
  • Kontrollü büyümeyi hedefleyen işletmeler.
  • İhtiyacından fazla fonksiyon satın almak istemeyen işletmeler.
Mikro Jump İle Neler Yapabilirsiniz?
  • Stok giriş-çıkış hareketlerini takip ederek, stok envanterlerini yönetip hatalı satın almaların önüne geçebilir, depolarınızı etkin yönetebilirsiniz.
  • Potansiyel müşterilerinizi ve müşterilerinin bilgilerini kayıt altına alarak tekliften siparişe kadar etkin müşteri ve satış yönetimiyapabilirsiniz.
  • Masraflarınızı detaylı analiz ederek giderlerinizi kontrol altına alabilir, önceden planlayabilir, karlılığınızı artırabilirsiniz.
  • Hizmet sektöründe faaliyet gösteriyorsanız giderlerinizi proje bazlı kayıt altına alıp belgelendirebilir ve proje karlılığını da izleyebilirsiniz.
  • Etkin bakiye yönetimiile bakiye yaşlandırma, adat hesaplaması yapıp, tahsilat analizi özelliği ile zamanında ve doğru tahsilat yaparak nakit akışlarınızı daha verimli yönetebilirsiniz.
  • Bankalarla bilgi alışverişi özelliği ile finans operasyonlarınızı daha kolay ve hızlı yürütebilirsiniz.
  • E-Devlet uygulamalarına kolaylıkla entegre olabilir, kâğıttan dijitale geçiş yaparak maliyet avantajı sağlayabilirsiniz.
  • İthalat veya ihracat yapıyorsanız tüm süreçlerinizi tek bir program üzerinden verimli bir şekilde uçtan uca gerçekleştirebilirsiniz.
Bir Bakışta Mikro Jump
  • İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilebilir.
  • İşletme yönetimi çözümleri ile işletme büyüdükçe ürüne ek fonksiyonlar eklenebilir.
  • Perakende, akaryakıt, iş makinesi kiralama ve dayanıklı tüketim malları sektörlerinin ihtiyaçlarına göre çözümler ürüne eklenebilir.
  • E-Dönüşüm çözümleri ile e-Devlet uygulamalarına kolay geçiş yapılabilir.
  • Entegrasyon çözümleri ile işletmenin kullandığı diğer ticari yazılımlar ile kolay entegrasyonsağlanabilir.
  • Eş zamanlı kullanıcı sayısı kadar ek kullanıcı ücretlendirilir.
  • İster tek seferde ister kiralayarak ürüne sahip olunabilir.

Mikro Jump

Ana paket

Mikro Jump’ın ana paketi ile aşağıdaki çözümlerin hepsinden faydalanabilirsiniz.

Stok/Ürün Yönetimi

Bu çözüm stoklarınızı parti-lot, seri no, ana grup, alt grup, tedarikçi, üretici, reyon, ambalaj, marka, sektör gibi kırılımlara göre tanımlayıp kolayca analiz etmenizi sağlar. Mikro Jump’ın Stok/Ürün Yönetimi ile stoklarınıza minimum ve hedef seviye belirleyip satın almalarınızı buna göre yapabilirsiniz. Üstelik hizmet satış sözleşmeleri ile dönemlere yayılan hizmet gelirlerinizi de zahmetsizce takip edersiniz.

Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi

Satın alma, teklif yönetimi, sipariş ve irsaliye-fatura süreçlerini tüm safhalarıyla eksiksiz biçimde yönetmenize yardım eden Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi çözümü ile tekliflerinizi karşılaştırıp onaya sunabilir, böylece karar alma sürecinizi daha verimli hale getirebilirsiniz. Satın alma şartlarına uygunluk kontrolü özelliği ile anlaşmalarınızın sipariş, irsaliye ve faturayla uyumlu olup olmadığını da kolayca kontrol edebilirsiniz.

Satış ve Müşteri Yönetimi

Bu çözüm, satışlarınızı tekliften siparişe kadar etkili biçimde yönetmenizi sağlar. Satış ve Müşteri Yönetimi ile rezervasyon, lojistik, sevkiyat ve faturalama işlemlerinizi hızlıca yapar, müşterilerinize risk limitleri tanımlayabilir, onay süreçleri de olan iş akışları oluşturabilirsiniz. Üstelik hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri de yapabilir, işletme hedeflerinizi daha kârlı biçimde saptayabilirsiniz.

Masraf Yönetimi

Masraf Yönetimi ile sayesinde dilediğiniz adette masraf, gelir merkez, gelir-gider kalemi tanımlayabilir, hepsini etkili biçimde takip edebilirsiniz. Ayrıca dönemlere yayılan masraflarınızı da zahmetsizce izlersiniz.

Finans Yönetimi

Mikro Jump’ın Finans Yönetimi çözümü, menkul varlıklarınızı en etkili biçimde yönetmenizi sağlar. Finansal durum, nakit akış, bütçeleme ve raporlama özellikleri sayesinde işletmenizin geleceğine yönelik öngörülerde bulunabilir, birden fazla işletmeniz varsa nakit akışınızı tek bir platformdan konsolide biçimde görebilirsiniz. Ayrıca banka kredileri takibi yapabilir, kullandığınız spot, rotatif ve tüketici kredisi modeli sözleşmeleri kayıt altına alabilir, ödemelerinizi tam zamanında yapabilirsiniz.

Bütçe Yönetimi

Bütçe Yönetimi çözümü, birimleriniz için ayrıntılı (satış, satın alma, masraf vb.) bütçeler oluşturmanızı sağlar. Ayrıca hedeflenen ve gerçekleşen bütçe değerlerinizi karşılaştırabilirsiniz. Böylece hem planlı büyürsünüz hem de yolunda gitmeyen işler için önlem alabilirsiniz.

.

Genel ve Sabit Kıymetler Muhasebesi Yönetimi

Tüm sistemle entegre çalışan genel muhasebe yönetimi sayesinde muhasebe departmanınızın iş yükünü hafifletebilirsiniz. Defter, mizan, bilanço, mali tablolar, yıllık bildirim ve beyannamelerinizi kolayca oluşturabilirsiniz. İşletmenizin sabit kıymetlerini kayıt altına alabilir, zimmet yerlerini saptayabilir, faydalı ömür ve finansal sözleşmelerle ilgili tanımlamalarını yapabilirsiniz. Amortisman ve yeniden değerleme meblağlarını muhasebeleştirmenizi sağlayan bu çözüm size enflasyon düzeltmesi ve muhasebe uyarlamalarına dair ayrıntılı raporlar da sunar.

İşletme yönetimi çözümleri

Mikro Jump’ın İşletme Yönetimi Çözümleri verimli bir personel yönetimi yapmanızı sağlar. Ayrıca muhasebenizi işletme içinde yapmanıza yardımcı olarak işletme verilerinize dayalı kararlar almanızı, üretim, ithalat ve ihracat süreçlerinizi kolaylaştırır.

Personel Yönetimi

Mikro Jump’ın Personel Yönetimi çözümüyle çalışanlarınızı sicil kartlarından puantaj işlemlerine, borç ve devir tanımlamalarından izin kartlarına kadar ayrıntılı ve sorunsuz şekilde izlemenizi sağlar. Personel Yönetimi ile ayrıca e-Bildirge’yi Mikro Jump üzerinden SGK’nin sistemine direkt olarak gönderebilirsiniz.

Dış Ticaret Yönetimi

Dış Ticaret Yönetimi çözümü ithalat ve ihracat süreçlerinizin takibini kolaylaştırır. Dağıtım kriterlerini belirleyerek ithalat maliyetlerinizi ürünlerinize dağıtabilir, ihracat işlemlerinizi tüm gerekli belgeleri (packing list, gümrük çıkış beyannamesi, döviz alış belgesi, menşe şahadetnamesi, A.TR belgesi, EUR.1 dolaşım sertifikası, form A) içerecek biçimde zahmetsizce gerçekleştirebilirsiniz.

Temel Üretim Yönetimi 

Bu çözüm, üretiminizin tüm aşamalarını kolayca planlayıp izlemenizi sağlar. Temel Ürün Yönetimi ile ürün tanıtım, sarfiyat ve iş emri tanımlayabilir, malzeme ihtiyaç planları çıkarabilirsiniz. Üstelik üretim ve fason hareketleri ile sonrasında oluşan standart maliyetleri değerlendirebilir, bu sayede daha doğru fiyatlandırma yapabilirsiniz.

Karar Destek ve Analiz

Karar Destek ve Analiz çözümü ile zamandan tasarruf ederek detaylı raporlar üretebilirsiniz. Verilerinizi belirlediğiniz detayda analiz edebilir, şirketinizin geleceğini ilgilendiren önemli kararları daha etkili biçimde verebilirsiniz. Ayrıca işletmenize özel veri küpleri de oluşturabilirsiniz.

Akaryakıt İstasyonu Yönetimi

Akaryakıt İstasyonu Yönetimi çözümüyle akaryakıt istasyonlarınızın tüm süreçlerine pompadan markete kadar hakim olursunuz. Akaryakıt, yağ ve diğer ürünlerin satışlarını kredi kartlı ya da yakıt kartlı olarak takip edebilir, çalışanlarınızın vardiyalarını kolayca hesaplayabilirsiniz.

Perakende Yönetimi

Perakende Yönetimi çözümüyle Türkiye genelinde mali onay almış tüm kasalar ve yeni nesil yazar kasalarla (ÖKC-Ödeme Kaydedici Cihazlar) entegre çalışabilirsiniz. Satışlarınızı anlık olarak takip eder; stok, cari ve muhasebe verilerinizi gün sonunu beklemeden görebilirsiniz. Sistem terazileri, barkod yazıcı ve okuyucuları, KİOSK’lar, elektronik raf etiket sistemleri vb. cihazlarla veri transferi yapabilirsiniz. Mağazalarınız arasında iletişimi daha verimli hale getirebilir, anlık stok bilgisi tutup ürün bilgisi gönderebilir, sipariş alabilir, satış ve tahsilatlarınızı kolayca izleyebilirsiniz.

Kiralama Yönetimi

Kiralama sektörüne özel olarak geliştirdiğimiz Kiralama Yönetimi çözümüyle talepten teslimata dek tüm süreçlerinizi otomatize edebilir, makine parkınızı tüm detaylarıyla takip edebilirsiniz. Finans, Muhasebe ve Tamir Servis Merkezi Yönetimi ürünlerini de kapsayan Kiralama Yönetimi çözümüyle kiraladığınız makinelere dair detaylı maliyet analizi çıkarabilir, gelecek döneme ait düzenli faturalamaları da kolayca yapabilirsiniz.

MİKRO JUMP